11 Nisan 2014 Cuma

Amigurumi Tren,Oyuncak Tren

Oğlum uzun zamandır bu treni benden istiyordu nette gördüğünden beri neredeyse  gün aşırı anne istiyorum ama yapmıyorsun ne zaman biter neden bukadar uzun sürdü gibi cümleleri duymaktan artık yorgun ve bitap düşmüş başlamıştım ama yinede hemen bitiremedim çok süründürdüm çok parçalı olması ve parçalarının küçük küçük olması beni oldukça strese soktu.Sonuç doğum gününe kısmetmiş,Dün kreşe gitmeden önce kızımla birlikte treni bitiricez diye neredeyse doğa üstü bir güç sergilemek durumunda kaldık :)) ama sonuçta bitirip doğum günü partisine yetiştirebildik.İnanılmaz mutlu oldu inanamadıda gerçekten bittimi diye baya bir inceledi artık hiç umudu kalmamış demekki :))) Sonucu biz çok beğendik oğlumun da beğenmesi ve mutluluk içinde oynaması birde üstüne doğum günü hediyesi olması çok güzel oldu..Tüm çocuklar cocukluklarını yaşayabilsin diye umut ederek yazımı sonlandırıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder