15 Temmuz 2014 Salı

Lohusa Tacı

Yavaş yavaş yeniliklere başladım.. Şimdilik lohusa tacı yapıyorum ama ilerleyen zamanlarda çok farklı ve birbirinden güzel ürünlerle karşınızda olacağım tasarımda sınır yok:))Sabunlarımın yanı sıra farklı ve birbirinden şeker şirin şeyler üretmek hem ruhuma hemde kızımla kaliteli zaman geçirmeme oldukça yarar sağlıyor.Tüm tasarımları onunla birlikte hazırlamak ayrı bir keyif büyümüş annesine yardım ediyormuş minnoşum :))
Lohusa taçlarını istenilen şekil ve tasarımlarda hazırlıyorum bazen müşterilerim kendileri istedikleri şekilleri belirtip kendi taclarını kendileri tasarlamak istiyorlar o zaman da inanılmaz mutlu oluyorum herkesten farklı ve bir o kadarda kişisel ruhani bir şey cıkıyor ortaya..
Bazı anneler minik melekleri ile bir takım istiyorlar nasılda güzel görünüyorlar... bende kızımla kendime takım yapıcam ama birtürlü kendim için fırsat bulamıyorum.. Olsun çalışmayı çok seviyorum çalışmak benim ruhuma çok iyi geliyor üstelikte sevdiğim bir iş olunca hayal dünyasında gezinmek ve sürekli birşeyler üretmek işte herşeye bedel ve keyif veriyor..

Bugünkü taçlarımız birisi erkek bekleyen annelerimiz için biriside kız bebek bekleyen anneler için yapıldı.Mankenimde benim minik prensesim o benden dahamı hamaratmı olacak ne:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder