16 Haziran 2014 Pazartesi

Sabun Buketleri

Yeni bir sabun buketi sunumu ile uzun bir aradan sonra karşınızdayım....
Uzun ara vermemin sebeblerini saysam uzun sürecek diye hiç o konuya girmeden....konumuza giriş yapıyorum.Butik sabun işi beni epeyce sarmıs durumda artık profosyonel olarak bu işi yapmaya karar verdigim andan itibaren sürekli kendimi gelistirmek icin araştirmalar yapıyorum...hergeçen gün yenilikler keşfedip bircok urun yelpazesiyle karşilasiyorum her turlu siparise ses verebilecek duruma geldimi düşündügüm icibde blogumdan sizlere duyuruyorum..İsteğe göre sünnet , baby shower, dogum günü, kına, düğün gibi organizasyonlarda özel tasarımlar hazirlamaktayım ayrıca by tarz buketler özellikle hastane odalari icin tercih edilmekte cünkü hastane odalarına cicek alinmiyor.benimle iletisime gecerek siparis verebilirsiniz siparisinizin sunumuna birlikte karar verebiliriz.

İletişik: hilal-tuana@hotmail.com


1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık abartısız çok güzeller maşallah mavinin rengini de çok sevdim :)

    YanıtlaSil