21 Temmuz 2014 Pazartesi

Amigurumi Aydede

Oyuncak örmeyeli sanki çok uzun zaman olmuş gibi hissettirdi bu aydede bana.. Okadar zorladıki beni hay allah keşke seni örmeseydim dedim defalarca ve sonunda bitti ama bittide neoldu diyerek bakarken instegrama eklediğim fotoğrafa beğeni yağmuru geldi bende şöyle bir alıcı gözüyle bakınca hakkaten güzel örmüşüm seni aydede diyiverdim:)Başta tüm gurumilerime bir eleştirmen edasıyla yaklaşıp sonrada cevirip aşık olmuşcasına severek bakıyorum. Nasıl bir hasta ruha sahibim bilemiyorum:) Ama arkadaşlarımında dediği gibi ben hobilerle kafayı bozmuş gibiyim bu sıralar. hobi denen birşey olmasaydı neolurdu acaba bilmiyorum ama hayatın boş anlamsız alışverişler yapılan gereksiz harcamaların olduğu boş birisi olurmuydum diye düşünüyorum olurdum aslında neden olmuyim oda ayrı bir hobi :)))Her kadının bir alışveriş tutkusu vardır dimi mesela ben buaralar malzemelerle kafayı tırlattım öyleki arkadaşlarım saolsunlar bana gelirken yanlarında biriktirdikleri herçeşit malzemeyide beraberinde getirince ayy çocukların şeker bulmuşcasına sevinmiş yüz ifadesi beliriyor yüzümde nasıl bir mutluluk bu kelimelerle ifade etmem oldukça zor:)Bastada dedimya bu aralar hobilerle hastalık aşamasına gelmiş durumdayım ama seviyorum ben yaa hatta öyleki hobilerimi işe dönüştürmenin verdiği özgüven ve işe yaramışlık hissi ayrı bir mutluluk beğeni aldıkça ve siparişler geldikçe evrene dönüp bak bende varım senin içinde üstelikte kendi tasarım dizaynlarımla varım beğenilip seviliyorum diyorum anlayacagınız bir özgüven patlaması yaşıyorumki sormayın....Buaralar çok mu şımardım ne:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder