14 Temmuz 2014 Pazartesi

Melekli Sabun Buketi

Oldukça yoğun ve sıcak günlerden arta kalanlar yeni siparişler yeni mutluluk ve beğeniler.. Müşterilerimin memnuniyeti beni inanılmaz güçlendirip bu işe karşı dahada aşkla bağlanmamı sağlıyor.Onların memnuniyet ve beğeni ifadeli mailleri benim iş kolik olmam için çok güzel bir neden. seviyorum çalışmayı... seviyorum insanların yüzlerindeki memnun ifadeli gülümsemeyi.Şimdilerde kafamda uçuşan o kadar çok proje ve tasarım var ki hangisinden başlasam hangi siparişi yetiştirsem hiç bir fikrim yok.. Yeni adımlar yeni umutlar yeni beğeniler .İşimin birçok alanla bağlantılı olması benim dur durak bilmeyen yeni keşifler arayan ruhuma da çok iyi geliyor.Yeni ve bir o kadar da beğeni toplayacağına inandığım ürünlerim yakında sizlere sunulacak yeni projelerde buluşmak dileğiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder