16 Nisan 2014 Çarşamba

Amigurumi İtfaiye Arabası

Oğlum için çalışmalara devam ediyorum...Büyüyünce itfaiyeci olacakmış kendileri.hatta itfaiyeci olup kahram ilan edilecekmiş.Ne güzel hayaller keşke küçüklüğümde ki gibi hala prenses olacağım hayallerini hala kurabilsem.Ama benim oğlum zaten bir kahraman bizim ailemizde ablasının benim babasının kahramını minnoşum.Bu arabayı görünce nasıl mutlu oldu nasıl sevindi anlatılmaz işte bu yüzden daha çok seviyorum amigurumiyi cocuklarımı mutlu edebiliyorum.Üstelik arkadaşlarına anlatırlarkenki havalarını bir görseniz,nasıl övünüyorlar benim annem yapıyor benim annem istediğim herşeyi örebilir deyişlerini.Hem sağlıklı hem de onları cok mutlu edecek oyuncaklarla oynamaları büyük bir keyif.Genelde benim bahar ın gelişiyle örme aşkım oluşuyor kışın nedense elime alamıyorum yaz aylarında örmek daha keyifli allahtanki sadece oyuncak ve aksesuar örüyorum yoksa sıcakta hiç olacak şey değil......

2 yorum: