7 Nisan 2014 Pazartesi

Amigurumi Bebek (Dolls)

Amigurumi bebek örmek benim için oldukça keyifli fakat birtürlü aklımda ki tasarımları hayata geçiremiyorum.O kadar çok tasarlanması gereken ve örülmesi gerekenler listesi var ki anlatılmaz :( Her gördüğümü aa bunu yamalıyım diyorum her defasında da o orada kalıyor bu duruma oldukça üzülüyorum:(Sadece amigurumi değil benim hayatımda vazgeçemediğim hobilerim aslında oldukça fazlalar ve bazılarınıda aa bunuda yapma diyerek kendimi duruduruyorum.Boyama ve amigurumi bu sıralar ön plandalar boyamayı daha çok yaz aylarında yapmaya çalışıyorum.Sıcaklarda bazen örgü örmektense boyama yapmak daha keyifli olabiliyor.İlerleyen zamanlarda sizlerle buradan güzel paylaşımlarda bulunacağımıza inanıyorum.Mucize tasarımlar sizleri bekliyor.
Gelelim bu şirin bebeğe  kendisini uzun bir süre zarfında doğaçladım ev ile dükkan arasında vakit buldukça yaptım..Ama asla aceleye getirmedim özendim umarım sizlerde beğenirsiniz):


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder